Omnichannel verkoop
U verkoopt al jarenlang producten in uw succesvolle 'brick & mortar'-winkel en u wilt er een webshop naast? Goed idee. Waarschijnlijk vraag je je af hoe je de voorraad, bestellingen, prijzen, klanten... toch centraal kunt beheren. Wij begeleiden u in dit proces en maken voor u een webshop op maat waarmee u eveneens de voorraad van uw winkel kunt beheren.

Wat zijn de mogelijkheden?

Die zijn breed. Hier enkele scenario's die we voor u tot in de puntjes kunnen uitwerken :
​
-
Webshop op maat : Uw webwinkel kan gekoppeld worden aan uw fysieke winkel, waardoor het beheer gecentraliseerd blijft.
-
Verkoop via portaal : Naast uw winkelrek een portaal waarmee de klant online een bestelling kan plaatsen? Het is allemaal mogelijk.
-
Marktplaatsen : Een fysieke winkel én een webshop én een succesvol Bol-account, allemaal netjes gekoppeld. Het kan.
De voordelen van omnichannel
Klinkt mooi, maar wat zijn nu concreet de voordelen. Hier lijsten we ze voor u op :
​
-
Vertrouwen : Een fysieke winkel geeft de online klant vertrouwen dat hij bij problemen naar een bestaande winkel kan voor een oplossing.
-
Klantvriendelijk : De klant keuzemogelijkheden geven via omnichannel is altijd positief
-
Marktonderzoek : Webshopbestellingen zijn meestal toch weer net iets anders dan winkelbestellingen. Verkopen via een webshop zullen u extra inzichten geven in uw markt.
